ROC-leerlingen gaan bedrijventerrein De Hoef marketen

Een groep derdejaars studenten van het Creative College van het ROC Midden Nederland gaat de komende maanden aan het werk met de citymarketing rondom bedrijventerrein de Hoef. Smarter Talents, een Amersfoorts initiatief om ondernemers te ondersteunen en talenten samen te brengen, zit in het bestuur van de Hoef en wil het bedrijventerrein een creatieve impuls geven. Dit meldt het AD.

De studenten hebben opdracht gekregen om na te denken over verscheidene concepten rondom wonen, werken en vrije tijd. De ideeën die naar voren komen zullen bij goedkeurig van de betrokken partijen uitgevoerd worden. De klas die meewerkt aan dit project werd in het begin van het jaar al in groepjes verdeeld. Ieder groepje is al een aantal weken bezig met de verschillende concepten. Ze hebben hun ideeën uitgewerkt en kozen per thema een doelgroep, dachten na over bestemmingen voor leegstaande gebouwen of gebieden en bedachten een slogan. De concepten worden de komende tijd uitgewerkt tot concrete ideeën met marketingplannen. Op 7 november zullen de studenten hun plannen gaan pitchen.

Door: Redactie Nationale Onderwijsgids